Haft #2

O opowiadaniu myślę i myślę, cały czas analizuje, tworzę nowe koncepcje, staram się po prostu wybrać taką, za którą będę podążać. 

Mogłabym ponarzekać o moim chwilowym załamaniu po wizycie u lekarza i braku weny na pisanie licencjatu, ale o tym już się za dużo osób nasłuchało.

Dlatego znowu piszę o czymś, co sprawia mi przyjemność...

Dlatego zacznijmy od początku ;) Skąd się u mnie wzięło na haft? Od mamy, obserwowałam ją i obserwowałam jak ona to robi, i ja jako berbeć jeszcze podstawówkowy/wczesnogimnazjalny też chciałam. Ale raczej na pytanie, czy mogę spróbować dostawałam odmowę. Dzisiaj mamy zupełnie różne upodobania, co do technik, materiału, nici, dobierania kolorów i wzorów. Obie zresztą cierpimy na brak czasu na haftowanie. Więc kiedyś postawiłam na swoim i doprosiłam się o moją pierwszą nadrukowaną kanwę do haftu, obecnie ich zdzierżyć nie mogę :P. Wtedy w mojej małej wiosce nie miałam jak dostać sama, a zakupy internetowe były wtedy dla mnie czarną magią. Mogłam mieć wtedy 13/14 lat, więc od tego momentu minęło już grubo ponad pięć lat i kilka więcej. Gdy zaczynałam każdą nitkę, którą zaczynałam trzeba mi było na nowo tłumaczyć jak to robić, albo jak ją kończyć. Trochę czasu minęło zanim wyrobiłam swoje własne metody, którymi mi operowało się najlepiej, ale cieszę się, że tego nie zarzuciłam i teraz mam swoje nietypowe, odprężające i momentami wnerwiające hobby, którym mogę się cieszyć i bawić. :)

Tak właśnie wyglądała pierwsza rzecz, którą zrobiłam. 
Leży obecnie w kartoniku z rzeczami ukończonymi. 

Potem były bałwanki w zestawie, które znalazłam w szafie leżące latami. Moja mama zamawiając je spodziewała się czegoś innego, więc ja zdecydowałam się w końcu to wykorzystać i teraz robią za ozdoby choinkowe na każde święta, jak się uda to w tym roku dojdą do nich Gwiazdory z podobnego zestawy :). 

Zatem do następnego napisania :).

1 komentarz:

  1. Z niecierpliwością czekam na ciąg dalszy opowiadania o kapłance!

    OdpowiedzUsuń

© Agata dla WioskaSzablonów | Technologia blogger. | Freepik FlatIcon